«Husk meg» på revisorforeningen.no

Internet Explorer

• Åpne Explorer og klikk på «Verktøy», og velg deretter «Alternativer for Internett»
  • Klikk på mappen «Personvern» i dialogboksen «Alternativer for Internett»
  • Klikk på «Områder»
  • I feltet «Adresse til nettsiden» skriver du inn https://www.revisorforeningen.no deretter klikker du på «Tillat»
  • Klikk på «Ok»
  • I dialogboksen «Alternativer for Internett» klikker du også på «Ok» for å lagre innstillingene

Google Chrome

• Åpne Chrome og klikk på innstillingsikonet som vises i øvre høyre hjørne
  • I menyen som vises klikker du på «Innstillinger»
  • På siden «Innstillinger» klikker du på «Vis avanserte innstillinger»
  • I delen «Personvern» klikker du på «Innstillinger for innhold»

Apple Safari

• Åpne Safari og klikk på innstillingsikonet til høyre
  • Klikk på «Valg»
  • Klikk på «Sikkerhet» i dialogboksen «Generelt»
  • Navnet på dialogboksen endres til «Sikkerhet»
  • Klikk på «Kun fra nettsteder jeg besøker» hvis det ikke allerede er valgt
  • Lukk dialogen «Sikkerhet»

Mozilla Firefox

• Åpne Firefox og klikk på innstillingsikonet som vises i øvre høyre hjørne, velg «Innstillinger»
  • Klikk på «Personvern» i menyen
  • I rullegardinlisten «Firefox skal» klikker du på «Bruke egne innstillinger for historikk»

Microsoft Edge

• Åpne Edge og klikk på innstillingsikonet som vises i øvre høyre hjørne
  • Velg «Innstillinger» nederst i listen med valg
  • Klikk på knappen hvor det står «Vis avanserte innstillinger» nederst i listen med innstillinger

Les også om personvern på revisorforeningen.no.