Internasjonal digitaliseringspris til Revisorforeningens Digitaliseringsakademi

Digitaliseringsakademiet fikk pris for "Best Technology Initiative - Member Services" da Accountancy Europes Digitalisation Awards ble delt ut i Brüssel denne uken.

Vinnere av Members service (2).jpg
Kommunikasjonssjef Stephen Bråthen (nummer to fra høyre) mottok prisen på vegne av Revisorforeningen.

- Digitaliseringsakademiet har som mål å løfte en hel bransje til et høyere nivå digitalt, og til nå har 500 revisorer vært gjennom og fått sin sertifisering som digital revisor. Målsetningen er 500 flere neste år, sier adm. direktør Per Hanstad i Revisorforeningen.

- Både i nasjonal og internasjonal sammenheng er Digitaliseringsakademiet et unikt og ambisiøst prosjekt, og interessen for dette har vært stor. Prisen representerer en anerkjennelse og inspirerer oss til å videreutvikle og gjøre akademiet enda bedre når det starter opp igjen neste år, avslutter Hanstad.

Digitaliseringsakademiet fikk andreplass etter CPA Ireland, som vant gull med sin nye løsning for e-kurs. Våre svenske venner i FAR kom på tredjeplass.

Her kan du lese mer om Digitalisation Awards og de nominerte kandidatene