Norges mest fornøyde forsikringskunder

EPSI gjennomfører årlig kundeundersøkelser for å sjekke hvor godt kundene opplever at deres forsikringsselskap leverer på deres forventninger til service, priser og ikke minst skadeoppgjør. For 2022 troner Revisorforeningens samarbeidspartner JBF på toppen av listene!

EPSI-vinner-JBF-web.jpg
Som medlem i Revisorforeningen kan du bli en av Norges mest fornøyde forsikringskunder og få gode bankbetingelser. Mange sparer raskt inn medlemskontingenten.

Årets undersøkelse viser tydelige at JBFs kunder opplever at forsikringsselskapet treffer meget godt på deres forventninger og ligger tett opp til hva de mener er det perfekte forsikringsselskap. Ifølge kundene har JBF meget konkurransedyktige betingelser og vurderes jevnt over som å være enkle å ha med å gjøre.

Som medlem i Revisorforeningen har du mulighet til å bli en del av den eksklusive kundegruppen til JBF Bank og Forsikring.

Les mer om dine medlemsfordeler i JBF Bank og Forsikring