Omdømmekampanjen: Konkurranse – la det gå sport i det!
Tema er: Alle hadde hatt godt av en revisor iblant! Ta bilde, tag det og legg det ut i SoMe. Beste bidrag premieres.

Første del av revisjonsbransjens omdømmekampanje går på utendørs boards i de fire største norske byene nå i uke 12 og 13. I tillegg går den i annonser på print og digitalt i riks- og regionalaviser fra uke 12 til 26.
Lag ditt personlige bidrag – la det gå sport i det!

Vær med å forsterke kampanjen gjennom ditt høyst personlige bidrag. Ta et bilde eller lag et kort filminnslag av en situasjon hvor man kunne hatt behov for en revisor. Tag det med #allehaddehattgodtavenrevisoriblant og post det på Facebook, Instagram eller LinkedIn.
Gavekort på 1000 kr for beste bidrag som postes i ukene 12 til 16.
Revisjonsfirmaene oppfordres til å lage interne konkurranser i tillegg. Det meldes om at flere firmaer er godt i gang allerede.

