Omdømmekampanjen: Konkurranse – la det gå sport i det!

Tema er: Alle hadde hatt godt av en revisor iblant! Ta bilde, tag det og legg det ut i SoMe. Beste bidrag premieres.

Publisert:
Miriam, Harald og Aina.png
Eksempel: Revisorforeningens egen Harald som kjip festvert med Miriam og Aina som skeptiske gjester. #allehaddehattgodtavenrevisoriblant

Første del av revisjonsbransjens omdømmekampanje går på utendørs boards i de fire største norske byene nå i uke 12 og 13. I tillegg går den i annonser på print og digitalt i riks- og regionalaviser fra uke 12 til 26.

Lag ditt personlige bidrag – la det gå sport i det!

Stempel-blå-web-bredde-300.jpg
På kampanjemateriellsiden finner du dette stempelet i flere farger. Egner seg godt som vannmerke på bilder og profilbilde i SoMe.

Vær med å forsterke kampanjen gjennom ditt høyst personlige bidrag. Ta et bilde eller lag et kort filminnslag av en situasjon hvor man kunne hatt behov for en revisor. Tag det med #allehaddehattgodtavenrevisoriblant og post det på Facebook, Instagram eller LinkedIn.

Gavekort på 1000 kr for beste bidrag som postes i ukene 12 til 16.

Revisjonsfirmaene oppfordres til å lage interne konkurranser i tillegg. Det meldes om at flere firmaer er godt i gang allerede.

SLM Omdømmekampanje 2.jpg
Eksempel 2: SLM Revisjon i Lillestrøm med lokal boardskampanje med SLM-logo #allehaddehattgodtavenrevisoriblant
Konspiratoriker 2.jpg
Eksempel 3: Munter gjeng fra Revisorforeningen inspiserer boards på Nasjonaltheateret stasjon i Oslo #allehaddehattgodtavenrevisoriblant