Revisorkollegiet med lokal omdømmekampanje i Drammen og Kongsberg

Revisorkollegiet har sørget for at revisjonsbransjens omdømmekampanje denne uken er å finne på boards på Drammen stasjon og alle kjøpesentre i Drammen og Kongsberg.

Revisorkollegiet Omdømmekampanje - redigert.jpg
Revisorkollegiet i Drammen og Kongsberg med lokal boardskampanje meg egen logo.

- Det er fantastisk flott at kampanjen er ute i to nye byer. Tusen takk til Revisorkollegiet som følger opp og forsterker den nasjonale kampanjen, sier adm. direktør Karen Kvalevåg i Revisorforeningen.

Kampanjen går videre

- Den nasjonale boardskampanjen ble avsluttet 1. april etter å ha prydet bybildet i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i to uker. I tillegg har SLM Revisjon sørget for lokal boardskampanje i Lillestrøm. Kampanjen fortsetter imidlertid til uke 26 gjennom annonser i regionsavisene og utvalgte landsdekkende aviser, i tillegg til på flytoget og annen digital PR.

Utnytt momentumet - spre budskapet!

- Det er altså ingen grunn til å slappe av. Utnytt momentumet i kampanjen. Jeg oppfordrer revisjonsfirmaer over hele landet til å gjøre som Revisorkollegiet og SLM Revisjon. Om ikke på boards, så i egen kanaler - på nettsider, Facebook, LinkedIn, Instagram og andre sosiale medier. Samme oppfordringen går til medlemmene. Forsterk det viktige budskapet i personlige SoMe-kanaler, oppfordrer Kvalevåg.

Revisorkollegiet: Viktig å fremsnakke revisoryrket

Daglig leder i Revisorkollegiet, John Arild Delsbekk, sier det er viktig å vise frem hvilke fantastiske muligheter en karriere i revisjon gir.

- Vi ønsker å vise at det å jobbe i revisjon er både interessant og variert, og at det gir deg en kompetanse og erfaring få andre yrker kan tilby. Og at det er like lærerikt og minst like kult å jobbe i et mindre og mellomstort revisjonsselskap som i de store, sier John Arild Delsbekk.

- Og så vil vi gjerne fremheve alle fordelene med å jobbe i fantastiske Drammen og Kongsberg kontra Oslo, avslutter Delsbekk.