DnR-konferansen 2019

Velkommen til DnR-konferansen 4.−5. september 2019 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen. På menyen står 21 kurs à la carte og festarrangement med Robert Stoltenberg og Heidi Gjermundsen Broch! #dnrkonferansen

Pris medlem Kr 7 800

Pris andre Kr 8 400

4. - 5. september

Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen

Påmeldingsfrist

02.09.2019

Robert Stoltenberg kommer – kommer du? 😊

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, revisormedarbeidere, regnskapsførere, advokater og andre interesserte.

Kursinnhold

Opplev to fullspekkede dager hvor du selv velger fra en spennende faglig à la carte-meny. Kursene er praktiske og med fokus på SMB.

Grunnopplæring

Vi gjentar suksessen fra i fjor og tilbyr en egen kursrekke med grunnopplæring for nyansatte og medarbeidere med 1-4 års erfaring. Kursene er også åpne for andre med interesse for emnet.

Festarrangement

Fra kl. 17.15 til 18.30 onsdag 4. september inviterer vi til mingletreff med lett servering i baren. Kl. 19.30 blir det festarrangement med god mat og drikke og topp underholdning. Kveldens konferansier er Robert Stoltenberg! Artister er Heidi Gjermundsen Broch med kor og band! Mingletreffet og festarrangementet er inkludert i konferanseprisen.

Utstilling

Revisorforeningen inviterer også til utstilling med aktuelle leverandører og samarbeidspartnere på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, se utstillere. Ønsker du å være utstiller? Ta kontakt med kurs@revisorforeningen.no.

Overnatting bestilles separat:

Hotellovernatting bestiller du ved å klikke på denne linken.

Fullstendig program

Last ned fullstendig kursprogram i pdf-format.