Fagdagene 2017

Velkommen til Fagdagene 20. og 21. november! Konferansen finner sted på Radisson Blu Scandinavia, Holbergs gate 30, Oslo. Her kan du velge blant mange aktuelle kurs og få 14 etterutdanningstimer på to dager. I tillegg blir det prisutdelinger og utstilling. #fagdagene

Pris medlem Kr 6 900

Pris andre Kr 7 900

20. - 21. november

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsgt 30, Oslo

Påmeldingsfrist

16.11.2017

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, regnskapsførere, advokater og andre interesserte som har grunnleggende kunnskaper innenfor de aktuelle fagområdene.

Henrik Syse med etiske refleksjoner

Hvordan kan vi være raske og langsomme samtidig?

Filosof og forsker Henrik Syse innleder konferansen med å stille spørsmålet om hvordan vi kan holde tritt med den teknologiske utviklingen, samtidig som vi tar vare på essensielle yrkesetiske verdier, og ivaretar den gode og nære kommunikasjonen med kolleger og kunder.

Prisutdelinger

På konferansen vil det bli delt ut priser for beste forelesning på Fagdagene 2016 og DnR-konferansen 2017 samt Artikkelprisen 2017 i Revisjon og Regnskap.

Utstilling

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha utstilling i foajeen under konferansen. Ønsker du å være utstiller? Ta kontakt med kurs@revisorforeningen.no.

Overnatting

Overnatting bestiller du ved å klikke på denne linken.

Bestillingsfrist overnatting: 20. oktober.

Delta kun én dag?

Konferansen varer i to dager, men det gis anledning til å delta på kun én av konferansedagene (pris medlem DnR: kr 4400; pris ikke-medlem: kr 5100). Skriv i feltet «Melding til kursavdelingen» om du kun ønsker å delta på én konferansedag – prisen blir justert etter at vi har behandlet din kurspåmelding.

Fullstendig konferanseprogram

Last ned fullstendig konferanseprogram i pdf-format.