Fagdagene 2018

Velkommen til Fagdagene 19. og 20. november! Konferansen finner sted på Radisson Blu Scandinavia, Holbergs gate 30, Oslo. Her kan du velge blant mange aktuelle kurs og få 14 etterutdanningstimer på to dager. I tillegg blir det prisutdelinger og utstilling. #fagdagene

Pris medlem Kr 6 900

Pris andre Kr 7 900

19. - 20. november

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Holbergsgt 30, Oslo

Påmeldingsfrist

17.11.2018

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, regnskapsførere, advokater og andre interesserte som har grunnleggende kunnskaper innenfor de aktuelle fagområdene.

Digitalisering med mennesket i sentrum

Gründer Jostein Magnussen fra Netlife tar for seg trender og utfordringer med digitalisering. Han viser eksempler fra bedrifter og bransjer som lykkes og mislykkes. Du skal også få konkrete tips til hvordan en mer jordnær tilnærming til digitalisering er det som fungerer best.

Prisutdelinger

På konferansen vil det bli delt ut priser for beste forelesning på Fagdagene 2017 og DnR-konferansen 2018 samt Artikkelprisen 2018 i Revisjon og Regnskap.

Utstilling

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha utstilling i foajeen under konferansen. Ønsker du å være utstiller? Ta kontakt med kurs@revisorforeningen.no.

Overnatting

Hotellovernatting bestiller du via denne linken.

Bestillingsfrist overnatting: 16.10.2018. Fra 17.10. legges rommene ut for ordinært salg og kan bestilles på telefon 02525.

Delta kun én dag?

Konferansen varer i to dager, men det gis anledning til å delta på kun én av konferansedagene (pris medlem DnR: kr 4450; pris ikke-medlem: kr 5150). Skriv i feltet «Melding til kursavdelingen» om du kun ønsker å delta på én konferansedag – prisen blir justert etter at vi har behandlet din kurspåmelding.

Fullstendig konferanseprogram

Last ned fullstendig konferanseprogram for Fagdagene 2018 i pdf-format.