Fagdagene 2020

Pris:

Medlem: kr 6 900

Andre: kr 7 900

Velkommen til Fagdagene 23. og 24. november! Konferansen finner sted på Radisson Blu Scandinavia, Holbergs gate 30, Oslo. Her kan du velge blant mange aktuelle kurs og få 14 etterutdanningstimer på to dager. I tillegg blir det prisutdelinger og utstilling. Hotellet bekrefter at nødvendige smitteverntiltak vil bli ivaretatt, og vi er i jevnlig kontakt med dem om detaljene rundt dette opplegget for at det skal være best mulig kvalitetssikret og tilpasset våre behov. Følg oss på #fagdagene

Målgruppe

Kursene er beregnet for revisorer, regnskapsførere, advokater og andre interesserte som har grunnleggende kunnskaper innenfor de aktuelle fagområdene.

Ny revisorlov

Den nye loven skal sikre at revisjon fortsatt leverer tillit til næringslivet, og bringer de norske reglene i samsvar med EU-reglene på området. Mye er nytt og krever tilpasninger og forberedelse. I plenumssekvensen på konferansens første dag går administrerende direktør Per Hanstad igjennom de viktigste endringene i ny revisorlov og hva de betyr for deg og vår bransje.

Prisutdelinger

På konferansen vil det bli delt ut priser for beste forelesning på Fagdagene 2019 samt Artikkelprisen 2020 i Revisjon og Regnskap.

Utstilling

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha utstilling i foajeen under konferansen.

Ønsker du å være utstiller? Kontakt kurs@revisorforeningen.no

Overnatting

Ønsker du overnatting på Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo?

Overnatting bestiller du via denne linken. Bestillingskode: RE2020

Bestillingsfrist overnatting: 13. november.

Delta kun én dag?

Konferansen varer i to dager, men det gis anledning til å delta på kun én av konferansedagene (pris medlem DnR: kr 4450; pris ikke-medlem: kr 5250).
Skriv i feltet «Melding til kursavdelingen» om du kun ønsker å delta på én konferansedag – prisen blir justert etter at vi har behandlet din kurspåmelding.

Forholdsregler covid-19

Se programmet

Mandag 23. november

Tirsdag 24. november

Grunnet covid-19 har vi gjort en nøye vurdering av muligheten for å avholde fysiske kurs denne høsten. Vi er glade for å kunne informere om at alle kursstedene våre har bekreftet at nødvendige smitteverntiltak vil bli ivaretatt, slik at de fysiske kursene kan avholdes som planlagt. Vi er i løpende kontakt med dem om detaljene rundt dette opplegget for at det skal være best mulig kvalitetssikret og tilpasset våre behov.

Vel møtt på kurs!

Revisorforeningen