Utstillere DnR-konferansen 2019

Møt våre utstillerne på DnR-konferansen 4.−5. september 2019, Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen.

24SevenOffice blå liggende-250px.png

24SevenOffice leverer et komplett forretnings- og regnskapssystem i skyen. Kunde og regnskapsfører jobber transparent i sanntid, i ett og samme system – med bilags- og arbeidsflyt skreddersydd kundens behov.

Gjennom å benytte regnskapet og rapporter som et viktig styringsverktøy for virksomheten i sanntid – kan kunder fatte gode beslutninger med fokus på framtiden, ikke fortiden. Vårt mål er å gjøre det enkelt for regnskapsførere å spille sine kunder gode.

24SevenOffice tilbyr integrerte systemer for alt fra Regnskap, CRM, Prosjektstyring – til Timeregistrering. Løsningen er kvalitetssikret og integrert mot en rekke relevante system- og tjenesteleverandører.

Les mer om vårt regnskapssystem eller ring oss: 24700247.

I 2018 var hver tredje bil vi leverte en ladbar hybrid. I 2019 fortsetter BMW med å elektrifisere modellporteføljen med både nye modeller og vesentlige oppgraderinger av eksisterende. De nye modellene kommer med lengre elektrisk rekkevidde og stadig mer raffinerte egenskaper, og vil dermed treffe svært godt i det norske markedet. BMW ble det tredje største bilmerket blant de ladbare hybridene i Norge i 2018 og innen utgangen av 2020 skal 10 nye eller oppgraderte elektrifiserte modeller med 4. generasjon batteri-teknologi være lansert. I 2025 vil den ladbare porteføljen til BMW Group være utvidet til minst 25 elektrifiserte modeller, hvorav minst 12 av dem er helelektriske.

Med en svært offensiv modellportefølje er vi spesielt stolte av å kunne tilby en rekke nye plug-in hybrider i 2019, blant annet helt nye BMW X5 45e xDrive, BMW X3 30e xDrive, BMW 530e xDrive og BMW 330e.

Besøk vår stand for en hyggelig bilprat og for å høre mer om dine medlemsfordeler ved kjøp av ny bil! www.bmw.no

Cantor_Cantor_Logo 250 px.png

Cantor AS er en spesialisert programvareleverandør innenfor økonomistyring. Cantor AS ble etablert for 26 år siden og vi er nå ledende med vårt brukervennlige økonomistyringssystem Cantor Controller.

Årsoppgjør, Konsernregnskap, Likviditetsstyring, Budsjett, Rapportering, Webrapportering og Anleggsregnskap.

Cantor AS har kontorer i Ålesund og Oslo. www.cantor.no

IDEA_Colour 200 px.jpg

CaseWare IDEA Data Analysis software is the essential tool for auditors, accountants and other finance professionals to quickly analyse data, provide deeper insights, and make audits more efficient. Import the SAF-T file and many other files. Equipped with more than 100 audit-relevant tasks and a broad range of statistical tools and features, IDEA makes it easy to analyse very large datasets, import data from virtually any source, automate data analysis tasks, zero in on anomalies or outliers, identify trends, duplicates or unusual transactions, track the steps in an analysis, visualize results and more.

Our software solutions are built on a foundation of industry best practices and expertise, enabling audit, compliance and finance professionals to assess risk, gather audit evidence, uncover trends, identify issues and provide the intelligence needed to make informed decisions, ensure compliance and improve business processes. We offer solutions that meet the needs of auditors, analysts, purchasing card managers, compliance officers and more. CaseWare IDEA software is deployed in 16 languages over 130 countries with more than 500,000 users. www.casewareanalytics.eu

Som medlem i Revisorforeningen får du ekstra gode fordeler i Danske Bank. Bankavtalen sikrer deg et godt tilbud i årene fremover, det sørger foreningen din for. Du og din familie får ekstra gode betingelser på boliglån, billån og daglige banktjenester. Les mer om avtalen og ta i bruk medlemsfordelen din på danskebank.no/revisorforeningen.

dib-150 px.jpg

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal. Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess med produkter som Dokumentgenerator og Sjekklister.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

• Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Formuesforvaltning.jpg

Formuesforvaltning ble etablert i 2000 og er Norges største privateide rådgivnings- og forvaltningsselskap. Selskapet har ansvaret for ca. 80 milliarder kroner i langsiktig formuesforvaltning for familier, stiftelser og organisasjoner, samt institusjonelle kunder. Formuesforvaltning har kontorer i alle de største byene i Norge, samt i London, Stockholm, Gøteborg og Malmø. Selskapet jobber langsiktig med å bevare og utvikle verdier for sine kunder. www.formue.no

maestro_logo 200px.png

Maestro er ledende leverandør av økonomisk programvare for årsavslutning, skatteberegning og revisjon. Vi tilbyr en totalpakke med Klientadmin i bunn og en rekke integrasjoner mot bl.a. PowerOffice og andre regnskapssystemer. I tillegg har vi avstemming integrert i systemet. Maestro er en innovativ aktør og har utviklet Signant, elektronisk signatur. Dropp penn og papir og signer oppdragsavtaler eller engasjementsbrev med BankID eller Buypass.

Du er viktig for oss og innspill fra våre kunder er med på å bestemme retningen på vår utvikling og veien videre. Vi elsker våre kunder! www.maestro.no

QualityBroker 200 px.jpg
Soderberg-&-Partners-Logotyp A Tvaradig-RGB 200 px.jpg

Quality Broker blir Söderberg & Partners. Quality Broker ble i 2018 kjøpt av svenske Söderberg & Partners, en av Nordens største leverandører av forsikringsmegling og finansielle tjenester. Vi har fått nytt navn og ny logo, men for øvrig er vi de samme menneskene som du kjenner fra før. Den eneste forskjellen er at vi nå jobber under varemerket Söderberg & Partners, og har flyttet til Lysaker.

Alle produkter og tjenester til Den norske Revisorforening videreføres, samtidig som vi nå får et mye bredere produkt- og tjenestetilbud som foreningens medlemmer vil nyte godt av. Eksempler på dette er private skadeforsikringer, samt husleiegaranti.

I tillegg, har vi nå tilgang til markedets skarpeste analyse-, IT- og rådgivningsverktøy, slik at vi kan styrke både posisjonen vår og evnen til å ivareta medlemmenes individuelle behov på en enda bedre måte. www.soderbergpartners.no

ShareControl-Logo 250 px.jpg

Share Control har med sin brede erfaring innen regnskap og revisjon utviklet en løsning for IFRS 16. Løsningen håndterer oppfølging av leieavtaler gjennom å organisere, bearbeide og utføre beregninger i samsvar med IFRS 16 for leieavtaler.

Løsningen har etablert seg godt i markedet og Share Control har blitt en ledende leverandør i Norge. Vi har mange børsnoterte og internasjonale foretak som kunder. Vår ambisjon er å erstatte bedriftenes mer upålitelige Excel-ark med vår pålitelige systemløsning for IFRS 16 beregninger. Systemet gir bedre grunnlag for beslutningstaking og reduserer risikoen for feil.

Share Control har løsninger for dokument- og avtalehåndtering innen ulike fagområder for bedriftsmarkedet ved:

- ShareControl IFRS 16 / Finansiell lease
- ShareControl Contract
- ShareControl Finance
- ShareControl Board

Løsningene forenkler og effektiviserer kundens prosesser. ShareControl-produktene leveres som SaaS-programvare som en lisenstjeneste - med sikkerhet, bruk, lagring og tilgangsstyring fra Microsoft 365.

Share Control har kontorer i Oslo og Stockholm. www.sharecontrol.no

SmartBob AS leverer løsninger for avstemning, analyse, kvalitetssikring og regnskapskontroll som jobber på plattformen til Prisolve.

SmartBob er primært et verktøy utviklet for revisorer som effektiviserer kvalitetssikringen og kontroll av klientens regnskap. Dette frigjør tid som kan benyttes til annen rådgivende aktivitet og vil av klienten oppleves som en betydelig merverdi. www.prisolve.com

Spinalis rund 200 px.jpg

Aktiv sitting på en SpinaliS Arbeidsstol er et godt verktøy for alle som blir slitne av å sitte lange dager på kontoret. SpinaliS-stolene har en unik konstruksjon med et sete som er montert på en fjær. Det gir naturlig en variert sittestilling der kjernemuskulaturen aktiveres naturlig, noe som er meget viktig for å forebygge mot og utbedre ryggplager.

Stolen kommer i mange varianter og de aller fleste kan sitte på en SpinaliS-stol uten problemer. På en SpinaliS-stol har man en unik valgmulighet; Man kan veksle mellom å sitte i en aktiv arbeidsstilling uten å bruke ryggstøet, og å sitte i en hvilestilling inntil ryggstøet. Den første stillingen gir god aktivisering av kjernemuskulaturen, den andre stillingen gir meget god støtte i ryggen og er mindre utfordrende.

Vi har pr nå over 8000 brukere i Norge, og veldig mange av de største firmaene i Norge i både privat og offentlig sektor er på vår kundeliste. SpinaliS-stoler kan prøves uforpliktende i minst 2 uker, så man selv kan kjenne om man synes det gir effekt. www.spinalis.no

Sticos 200 px 2018.jpg

Sticos Oppslag har gitt revisorer full oversikt over komplisert regelverk innen skatt, mva., regnskap og arbeidsrett i en årrekke. Nå har vi gjort oppslagsverket enda mer relevant for deg som er revisor. Med Sticos Revisjon får du dynamiske sjekklister, revisjonsstandarder og veiledninger, samt en rekke maler, eks maler for revisjonsberetninger, revisors uttalelser og redegjørelser, mm. Sticos er et teknologiselskap som har gjort komplisert regelverk enkelt og forståelig i 35 år for deg som jobber med revisjon. Med ny teknologi og unik fagkunnskap leverer vi innovative og tidsbesparende løsninger for både ledere og ansatte. Sticos gir deg trygghet og smarte løsninger. www.sticos.no

Storebrand 250 px.jpg

Som medlem av Revisorforeningen har du en svært god avtale om pensjon og helseforsikring i Storebrand.

Hvorfor benytte seg av avtalen?

Enkelt å komme i gang

Det er enkelt å komme i gang med en pensjonsavtale gjennom DnR. Du kan via Storebrand.no/revisorforeningen fylle ut litt informasjon om bedriften din, så tar en av våre rådgivere kontakt med deg. Storebrand tilbyr nyttig og relevant rådgivning tilpasset bedriftens behov.

Gunstige betingelser

DnR har på vegne av alle medlemsbedriftene forhandlet frem ekstra gunstige avtaler på innskuddspensjon og helseforsikring.

God oppfølging av de ansatte

Pensjon og forsikring gjennom jobben er et av de største og viktigste ansattgodene man har. I Storebrand hjelper vi bedriften med å fortelle om pensjonsordningen som de betaler for sine ansatte. Vi skal gi de ansatte god oversikt over sin pensjon og forsikringer gjennom arbeidsgiver. Og ikke minst hjelpe dem med hvilke grep de bør ta for å få den pensjonen de ønsker seg. Storebrand jobber for å gi merverdi både til bedriften og den enkelte ansatte.

For mer informasjon og tilbud, se www.storebrand.no/revisorforeningen eller ring 915 08881.

Telenor-logo 200 px.gif

Telenor Norge AS er landets største leverandør av telekommunikasjon og digitale tjenester. Vår infrastruktur er grunnmuren i digitaliseringen av Norge med dekning og hastigheter i verdensklassen. Våre tjenester og produkter bidrar til økt produktivitet og gir tilgang til alt av digitalt innhold. Vår sikkerhets- og beredskapsorganisasjon jobber døgnkontinuerlig med å trygge våre kunder, og vi tar et særlig samfunnsansvar for å skape trygghet for barn og unge på nett.

Vi har 3400 medarbeidere fordelt på 23 kontorer i hele Norge, og vi er en del av Telenor Group, som har virksomhet i 12 land. Hovedkontoret vårt ligger på Fornebu i Bærum. www.telenor.no

Uni Micro er en av Norges ledende leverandører av programvare for økonomi og administrasjon. Vi leverer komplette økonomisystem til et bredt utvalg bransjer. Uni Økonomi har blitt kåret til best i test av PC World, seks år på rad. Vårt fokus har alltid vært å lage funksjonelle løsninger som er brukervennlige og fleksible. Med vekt på innovasjon og forenkling av rutiner, benytter vi oss alltid av den nyeste teknologien, og ligger helt i forkant når det gjelder systemutvikling. www.unimicro.no

Visena.no web.JPG

Visena Audit er utviklet for revisjonsbransjen, sammen med revisjonsbransjen. Visena er en komplett løsning som sikrer en effektiv timeføring, fra budsjettering til fakturering, og en trygg oppfølging av kunder og historikk. Ved å samle funksjonene i en og samme løsning får du en effektiv arbeidsdag og full kontroll – uansett hvor du er.

• Tidsbudsjettering og kapasitetsstyring
  • Timeføring pr. dag, uke eller fra kalender
  • Dags-, ukes-, måneds- og felleskalender
  • Arbeidslister
  • Fakturering (EHF og e-post)
  • Prosesshåndtering
  • CRM med komplett historikk
  • Dokument- og e-posthåndtering
  • Digital signering
  • Kundeportal for sikker deling av informasjon
  • E-post server og klient (IMAP)
  • Visena Mobile

Visena gir deg tilbake kontrollen over tiden, kundene og korrespondansen. www.visena.com/audit

Visma_logo 250 px.jpg

Visma er en ledende leverandør av programvare innen økonomi og administrasjon i Nord-Europa. Vårt fokus er å effektivisere virksomheter - det handler om å jobbe på en ny og smartere måte. Visma jobber med virksomheter i alle bransjer, store og små, i både privat og offentlig sektor.

Visma tilbyr komplette løsninger for økonomistyring/regnskap, salgsstøtte, CRM, innkjøp/logistikk, lønn/personell og prosjektstyring. Vi forbedrer og utvikler stadig våre nettbaserte løsninger slik at våre kunder skal være effektive og rustet for fremtiden. www.visma.no

WoltersKluwer_H_T_01_Pos_RGB_2400_Color_410 300px.jpg

Wolters Kluwer er en markedsledende aktør som leverer en integrert, skredder­sydd og fremtidssikret programvareplattform. Vi håndterer og effektiviserer bransjens forretningsmessige behov og oppgaver, både innenfor de tradisjonelle forretningsområdene og de mer fremtids­rettede produkter innen rådgivning. www.wolterskluwer.no