Omdømmekampanjen - materiell
Kampanjeelementer som revisjonsfirmaene og du som medlem kan bruke i sosiale medier, på egne nettsider, i presentasjoner osv. for å støtte opp om omdømmekampanjen.
Kampanje fase 4 - september 2023
Felles fortelling for revisor og bransjen
Målet vårt er å skape en felles gjennomtenkt fortelling – om tillit, og revisorenes rolle som alle kan bruke, eller deler av den, i sammenhenger der det kan være nyttig. En formulering, en setning, et avsnitt. Den felles fortellingen er en hjelp på veien for at også dere lettere skal finne ordene, og fortellingen, når dere får muligheten til å formidle den.
Målet er at du som revisor og virksomheten du jobber i, og vi i Revisorforeningen får en felles fortelling som hjelper oss som bransje til å bygge et sterkere omdømme.
Her er eksempler på når du kan få nytte av den:
- Når du skriver en stillingsannonse
- Når du lager en presentasjon
- Når du skriver tekster til nettsidene dine
- Når du poster i sosiale medier
- Når en journalist ringer
- Ved middagsselskaper
Verdien av tillitt
Tekster som du og ditt firma fritt kan benytte | |
Film, 2:21 minutter |
|
Kampanje fase 3 – april 2023
Signaturen som er gull verdt
Hovedfilm 45 sekunder | Mp4-format |
|
|
Film 15 sekunder | Mp4-format |
|
|
Film 10 sekunder | Mp4-format |
|
|
Film 6 sekunder |
Mp4-format |
|
|
Printannonse | PDF-format |
![]() |
|