Min kursplanlegger: ny 3-årsperiode

1. januar 2024 begynte ny 3-årsperiode for etterutdanning. «Min kursplanlegger» viser nå dine etterutdanningstimer for 2022, 2023 og 2024. For å summere og rapportere dine etterutdanningstimer for avsluttet 3-årsperiode 2021-2023 må du gå til fanen «Historikk» i kursplanleggeren. Tjenesten er tilgjengelig for påloggede medlemmer og ReKomp abonnenter.

Kursrapporter som revisor og regnskapsfører

Du kan skrive ut kursrapporter syv år tilbake i tid (2018-2024). Velg fra og til årstallet du ønsker kursrapporter for – rapportene (pdf) oppdateres umiddelbart. Du får rapporter med dine etterutdanningstimer som både revisor og regnskapsfører. Det er en rapport for kurs du har fullført hos Revisorforeningen, og en rapport for ekstern etterutdanningstimer du har registrert fra andre leverandører.

Etterutdanning som ikke er strukturert opplæring, kan maksimum være 30 av totalt 120 timer i en treårsperiode for revisor (20 av 80 timer for regnskapsfører). Oversikten i kursplanleggeren tar hensyn til denne begrensningen.

Min kurshistorikk

Kurs du har gjennomført hos Revisorforeningen og etterutdanning du har registrert fra andre leverandører finner du under Min kurshistorikk. Velg det årstallet du ønsker å se din kurshistorikk for.

I «Min kurshistorikk» kan du redigere/slette etterutdanning du selv har registrert – disse etterutdanningstimene finner du under overskriften "Egenregistrert utdanning".