Momskompensasjon for frivillige organisasjonar - eKurs

timer

Etterutdanning revisor:

Etterutdanning regnskapsfører:

Pris:

Medlem: kr 1 450

Andre: kr 2 025

ReKomp: kr 0

eKurs

Over 22 000 frivillige organisasjonar mottar årleg momskompensasjon. Mange av organisasjonane er kundar hjå revisorar og rekneskapsførarar. For å kunne bistå organisasjonane vil kurset gje ei generell innføring i regelverket om momskompensasjon for frivillige organisasjonar og revisor sine avtalte kontrollhandlingar. Kurset er publisert i 2023.

Mål med kurset

Gje ei innføring i momskompensasjonsordninga og gjere revisor kjent med kontrollhandlingane i samband med utarbeiding av revisorrapport. Bevisstgjere og heve kvalitet på avtalte kontrollhandlingar og dermed søknadane.

Målgruppe

Revisorar og revisormedarbeidarar som har frivillige organisasjonar som kundar. Første del av kurset kan også vere relevant for rekneskapsførarar. Andre del av kurset er spesielt retta mot revisor si rolle og gjennomføring av avtalte kontrollhandlingar.

Kursinnhold

Følgande tema vil bli gjennomgått:

• Generelt om momskompensasjon for frivillige organisasjonar med spesielt fokus på  målgruppa for ordninga
  • Revisor si rolle
  • Om avtalte kontrollhandlingar (revisorrapport)

Kursform

eKurs med forelesing og oppgåver.

Faglig og teknisk brukerstøtte

Har du spørsmål til kurset, kan du kontakte vår faglige veiledningstjeneste. Ved behov for teknisk brukerstøtte kan du kontakte Mats Jakobsen på sms 979 80 031 eller e-post [email protected].

Kursavgiften inkluderer tilgang til eKurset for én person til 31.12. i det året en kjøper kurset, samt kursmateriell (pdf) tilsendt elektronisk.

Systemkrav

Løsningen støtter de mest brukte nettlesere og de fleste håndholdte enheter. Anbefalt linjehastighet er minimum 2 mbit nedlastning.

Foredragsholder

Marie Berland Nesheim