Utstillere DnR-konferansen

Vi inviterer samarbeidspartnere og leverandører til å ha stand på DnR-konferansen 2. og 3. september 2025 på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport, Gardermoen.

Møt våre utstillere: 

Bilia Skøyen –forhandler av BMW og Mini

Bilia_Skøyen 300 pxl.png

Som Norges største forhandler av BMW i Norge, er Bilia Skøyen stolt av å stå representert på DnR-konferansen nok en gang!

I 2025 skal den ladbare porteføljen til BMW Group bestå av minimum 25 elektrifiserte modeller, hvorav 12 av dem er helelektriske. Pr. i dag har BMW Group og Bilia Skøyen følgende helelektriske modeller for salg: BMW iX1, BMW iX2, BMW iX3, BMW iX, BMW i4, BMW i5 samt BMW i7. I tillegg selger vi Mini, hvor både nye Countryman og Electric byr på en elektrisk kjøreopplevelse. Vi representerer ren elektrisk kjøreglede og er stolte av å kunne tilby medlemmer i Den Norske Revisorforening ekstra gode medlemsfordeler.

Vi har god tilgjengelighet på lagerbiler om dagen, hvilket betyr at vi har korte leveringstider på en rekke av våre modeller.

Besøk vår stand for en hyggelig bilprat, se på våre ulike el-biler samt for å høre mer om dine fordeler ved kjøp av ny bil! 

https://www.bilia.no/forhandlere/skoyen-bmw/

DiBkunnskap

dib logo 200pxl.png

DIBkunnskap AS hjelper deg som revisor og regnskapsfører å forenkle og digitalisere ditt arbeid. 

Dette gjør vi ved å tilby digitale oppslag, verktøy og kilder innen revisjon, økonomi, selskapsrett og personal.

Med fokus på fag og brukervennlighet har vi stor suksess.

Revisorer og regnskapsførere over hele landet gir oss tilbakemelding på at de ved å bruke dib:

  • Sparer mye tid
  • Sikrer kvaliteten på arbeidet
  • Er i bedre stand til å påta seg de best betalte oppdragene

Les mer på www.dib.no

Enin

imagevmgln.png

Revisorforeningen og Enin har inngått en avtale med svært fordelaktige vilkår. Les mer om fordelsavtalen her.

Enin.ai er en plattform som gir omfattende innsikt i forretningsdata ved å foredle data fra mange kilder. Plattformen fokuserer på å forbedre hvordan revisor håndterer kunderegistrering, granskning, rådgivning, analyser, overvåking, og risikostyring.

  1. Know Your Customer (KYC): Grundig due diligence, screening mot PEP og sanksjonslister, og finansielle nøkkeltall
  2. Risikostyring: Verktøy for å fange opp tidlige risikoadvarsler, konkursrisikoprediksjoner, og porteføljevurderinger.
  3. Analyse: Data for screening, due diligence, overvåking av hendelser, og mulighet til å utføre dypdykk i selskapsdata for å avdekke skjult risiko, men også muligheter
  4. Overvåking: Import, forbedring, og eksport av data for kontinuerlig overvåking.
  5. Flagg: Vi ser hendelser i sammenheng og flagger dette på selskaper av interesse, også mulige hendelser som eierskifte, reinnsending av regnskap m.m.

ENIN har en brukervennlig portal og tilbyr også API-tilgang for integrering i bedriftens systemer. For mer informasjon besøk www.enin.ai 

Folio

imagejeeo4.png

Folio er en ny og bedre banktjeneste for bedrifter, laget i samarbeid med Sparebanken Norge.

I dag er Folio den eneste banktjenesten på markedet som kun er til for bedrifter. Over 19 000 bedrifter har allerede byttet til Folio. Vi strekker oss langt for å tilby innovative og smarte løsninger som forenkler jobben med regnskapet. Med Folio får du mer enn en brukervennlig nettbank. Vi har markedets beste sparerente, et bedriftskort som bokfører kundenes kjøp automatisk, og et genuint ønske om å gjøre det enklere å drive for seg selv.

Les mer på folio.no

Periode & År

 

Den nye skattemeldingen fra 2024 fikk oss i Periode & År til å tenke nytt om hele årsoppgjørsprosessen. Vi kombinerer vår erfaring fra Finale og Total med ny og fremtidsrettet teknologi samt mulighetene som ligger i den nye skattemeldingen for å gjøre årsoppgjørsprosessen mer effektiv og samtidig sikre nøyaktighet og kvalitet. 

Vi jobber for at Periode & År skal være det naturlige valget for den profesjonelle brukeren. Det er revisorer og regnskapsførere vi lager løsningen for.
I Periode & År skal du jobbe effektivt samtidig som du har full kontroll og nøyaktighet i utarbeidelsen av årsoppgjøret, enten du jobber med enkle selskaper eller konsern. Vår uavhengighet fra regnskapssystemene og gode dataflyt sikrer at du kan utføre arbeidet på samme måte, uavhengig av hvilket regnskaps- eller ERP-system kundene dine bruker.

Vi gleder oss til å møte dere på vår stand.

Frem til da besøk gjerne vår nettside for å lære mer om hvordan Periode & År kan forenkle ditt arbeid med årsoppgjør https://www.periodear.no/

PowerOffice

imageo4pzh.png

 

PowerOffice Go er et skreddersydd regnskapssystem for små og mellomstore bedrifter. Vi har bransjens mest fornøyde kunder, både når det gjelder regnskap-, lønn-, og kvalitetssystem. Det viser en uavhengig teknologiundersøkelse fra Regnskap Norge.
 
Med PowerOffice Go får du full kontroll på økonomien gjennom et intuitivt brukergrensesnitt. Vi skal frigjøre tid til det som virkelig skaper verdi, slik at du som regnskapsfører, revisor eller kunde kan bruke tiden din mer effektivt.
 
PowerOffice har også regnskapsbransjens foretrukne kvalitetssikringssystem. Tre år på rad har Go Quality blitt stemt frem som det foretrukne valget av regnskapsførere i en undersøkelse gjort av Regnskap Norge. Go Quality gir deg en komplett plattform for administrering av oppdragsavtaler og oppgavestyring, og kan også brukes av revisjonsselskaper.
 
Ønsker du å vite mer om Power Office Go eller Go Quality? Les mer om PowerOffice her!

Sticos

Sticos logo 2023.png

I mer enn 40 år har Sticos gjort det enkelt å jobbe med komplisert regelverk. Vi er en kompetansebedrift som leverer software og tjenester innen revisjon, regnskap og HR. 

Vi har 100 000 brukere og 9 000 kunder fordelt på virksomheter i alle størrelser og bransjer.

Med alle ressurser samlet under ett tak, er det kort vei fra utfordring til løsning, og vi jobber konstant med å imøtekomme våre kunders behov og ønsker. 

Fra 2023 ble Descartes en del av vår produktportefølje og vi ser frem til å videreutvikle Norges mest brukte revisjonsprogram. Med Sticos Descartes effektiviserer du revisjonsprosessen og sikrer kvalitet på arbeidet ditt med intuitiv arbeidsflyt, maler og oppdatert regelverk. 

For revisorer er også Sticos Proff et nyttig verktøy. Nå med spesialtilpasset innhold for revisor, som sjekklister, engasjementsbrev, revisjonsberetninger og uttalelser mv. I tillegg har vi lansert vår egen dokumentgenerator, som du finner i Sticos Oppslag og Sticos Proff. 

For mer informasjon besøk sticos.no

Telenor

Telenor-logo-web.png

Måten vi jobber på, og hvor vi jobber fra, har forandret seg de siste årene. Da må verktøyene vi bruker, også forandre seg. Med bedriftsabonnement fra Telenor har du og alle ansatte dekning i verdensklasse, og sikkerhetstjenester som gjør det trygt å jobbe fra hvor som helst. www.telenor.no

Thomson Reuters

Thomson Reuters_625x94_Blue.png

Confirmation, Thomson Reuters er en digital plattform med et globalt nettverk av Banker og Revisorer for hurtig og sikker verifikasjon av finansiell informasjon. Confirmation er anerkjent som bransjestandard for digital verifisering over hele verden og blir brukt blant 1,5 millioner brukere i over 170 land for finansiell data. Se https://www.confirmation.com/eu-en/index.html

Visena Audit

Visena.no web.JPG

Visena Audit er utviklet for revisjonsbransjen, sammen med revisjonsbransjen. Visena er en komplett løsning som sikrer en effektiv arbeidsdag, fra onboarding og anti-hvitvaskingsrutiner til budsjettering, fakturering og oppfølging av kunder og historikk. Ved å samle viktige verktøy og funksjoner i en og samme løsning får du en effektiv arbeidsdag og full kontroll – uansett hvor du er.

  • Tidsbudsjettering og kapasitetsstyring
  • Timeføring pr. dag, uke eller fra kalender
  • Arbeidslister
  • Fakturering (EHF og e-post)
  • Prosessoppfølging
  • CRM med komplett historikk
  • Dokument- og e-posthåndtering
  • Digital signering
  • Kundeportal for sikker deling av dokumenter med dine klienter
  • Altinn-integrasjon sikrer automatisk oppdatering av viktige frister
  • BankID AML-integrasjon gir effektiv innhenting av nøkkelinformasjon og firmaattest
  • Automatisert prosess for kundekontroll

Visena gir deg tilbake kontrollen over tiden, kundene og korrespondansen. www.visena.com

24SevenOffice

24sevenoffice_Logo_Horizontal_Midnight_RGB

24SevenOffice er en ledende aktør i Norden innen regnskap- og økonomisystem. Vi tilbyr smarte og fleksible forretningsløsninger som gjør regnskapsarbeid mer effektivt, designet for å møte behovene til regnskapsbyråer, deres kunder og mellomstore bedrifter. Med våre modulbaserte produkter, kan bedrifter tilpasse og skalere sine systemer for optimal økonomistyring og operasjonell drift. Vårt mål er å redusere repetitive oppgaver, slik at våre kunder kan fokusere på verdiskaping.


Ønsker du å være utstiller? Kontakt [email protected]