Innboforsikring med Revisorforeningen​

Alle trenger innboforsikring! Som medlem av Revisorforeningen får du meget god dekning til svært gunstig pris. Revisorforeningens Innboforsikring er utviklet i samarbeid med JBF og har JBFs beste vilkår.

Innbo_dame leker med hund.jpg

Hva er innboforsikring?

Innbo, eller løsøre som det kalles i forsikringsbransjen, er enkelt og greit de tingene du har løst i hjemmet ditt. Det kan være eiendeler som TV, sofa, kniver og gafler, klær og støvsuger – egentlig alt du vil ta med deg hvis du skal flytte. Forsikring for innbo er som regel ikke inkludert i husforsikringen, enten bygningen eller huset du bor i forsikres av deg eller av et sameie. De aller fleste av oss trenger derfor en innboforsikring.

Med Revisorforeningens innboforsikring får du alt en vanlig innboforsikring dekker i tillegg til bl.a.:

• Ekstra god dekning mot brann-, vann- og naturskader
  • Høyere forsikringssummer for bl.a. tyveri, hærverk og sykkel
  • Flytteforsikring som omfatter skader som oppstår ved transport og bæring når du er på flyttefot
  • ID-forsikring, der du bl.a. får hjelp til å begrense misbruk av identiteten din på nett. Du vil få bistand dersom noen stjeler identiteten din
  • Medlemskap i Falck hjem. I medlemskapet inngår begrensning av skade, mulighet for bestilling av vaktmestertjeneste og henting av medisiner

Detaljer om hva som dekkes, og begrensninger i forsikringen, kan du lese om i vilkårene.

Sjekk pris og kjøp innboforsikring hos JBF

Kontakt JBFs kundesenteret på telefon: 22 94 82 00. JBF kan enkelt hjelpe deg å flytte dine forsikringer fra annet selskap.